Bebekcik2406 Haticetmkn kendini ifade edemediği durumlarda öfkesini bu şekilde gösterirmiş bebekler, o yüzden ne istediğini anlamaya çalışıp istediği makul birşeyse yapıyordum değilse farklı şeylerle dikkatini dağıtıp unutturmaya çalışıyordum sizde deneyin inşallah işe yarar
UzaydakiOksijen 23 aylık; küsme, inatlaşma, kendini yere atma,benlik kavramının tamamen harekete geçmesi çok yıpratıyor. Mesela ben yiyeceğim ben giyeceğim merdivenden ben inip çıkıcam tutmayın vs gibi daha bi sürü ataklar🤦🏼♀️ Ne zaman bitecek bilmiyorum 🥴
Minikmucizem02 Cevizlikekim tene nim biranönce sade anam babam kekine dönmeniz😂😂😂biz de 15 aylık olduk ve belirtiler başladı sebepsiz ağlama kendini arkaya doğru fırlatmalar inatlaşma özellikle yemekle🤦♀️daha başındayız hele daha neler görecez🙈🙈🙈
Cevizlikekim Minikmucizem02 omaygat🤩 15 ay da sallandırır.🛼 diyorum işte bana geçicek gibi gelmiyor ama büyük dualar ediyorum. Bekarken uyuz olurdum ay bi susturamadı kadına bak hayret bişey dediğim herşeyi yedim yuttum yaladım 2. Ye dönüyorum. 🤣🤣🤣 bari birini aşalım mesela elbise giymeye devam etse keşke belki çikolatalı kek yaparım 🤟🏻
masterchefiniz Zeynepazram benim kızımda 17 aylık kesinlikle yuvarlak meyvelerin ikiye bölünmesini istemiyor. Ne değişik bişeyse. Geçen gün zeytin verdim eline ikiye böldum diye kendi yerden yere attii. Babam diyor ne oldu vallahi bişey yapmadım baba dedim ,😂
Urass masterchefiniz Annebal Benimkside öyle valla hiç yetersiz olduğumu filan düşünmüyorum.Her insanın karakteri farklı özellikler taşıdığı gibi bebeğinizinde öyle olduğunu düşünün.Başkasının bebeği onları yapmıyor olması sizde bi sorun olduğunu göstermiyor ki.Benimkisi geceleri bile uyanıp kendini yerdenyere atıyor.Uyuyor yani neye sinirlenmiş olabilir değilmi.Amabazı geceler yaşıyoruz bunu.
Annebal Urass geçici olduğunu biliyorumda malesef her ortamda ayni olamıyorum. Mesela eltimin cocugu da ayni ayda onda hic bole şeyler yok bizimki ole kalabalıkta kendini yerden yere atıyor bağırıyor. Yani çocukları kiyasladigimdan degil herkesin mizaci farklıdır ama elim ayağım birbirine dolanıyor sonra oturup aglayasim geliyor. Belki de ben yetersizim bilmiyorum
Annebal Gulfem07 al bendende okadar ne çarşı pazarımız kaldı ne nefes alçak zamanımız… Ne kadar normal olduğunu bilsemde dayanamiyorum.
MirayileMina 2yavru1anali benim 22 aylık kızım ve 2 aylık kızım var 20 gündür büyük kızımı tanıyamaz oldum artık ne yapıcağımı şaşırdım kaldım. Tuvalete bile gideyim anne yok benim annem yok bulamıyorum diye ağlıyor eşim gülme krizine giriyor ben sinir 😔 2 aylık kızım ağlıyor bazen onu bırak şuraya diyor kucağıma çıkıp oturuyor inmek istemiyor aslında çok seviyor kardeşini ama oda anne kuzusu anlamak ilgilenmemek yetişmek istiyorum.. Biran önce 4 yaş gelse 🤭
2yavru1anali MirayileMina moralin bozulmasın 4 yaş da çetin oluyor 🙈 ALLAH yardımcımız olsun inşallah 🥰
MirayileMina 2yavru1anali amin inşallah☺️ her yaşın Bi zorluğu var diyorlar bizde görücez hayırlısı ile inşallah
Annebal Urass gercekten baska cocuklari gördükçe kendi anneliğini sorguluyorum. Her cocukta bireysel farklılıklar vardır elbetteki ama cocuk bole olunca bende sakin olamiyorumki hep gerginim.