Havvamurat fencianne cahil insan sensin matematiksel hesap yapma cahil. Benim çocuğun zaten kilolu doğdu dolduktan sonra az kilo aldı az uzadı diyorum doktor yavaş uzamış dedi doktordan da mı iyi biliyorsun kör cahil
Birgaripanne Havvamurat Sadece anne sütü aldı. Kilo alımını doktorlar hep normal buldu. Arkadaşımın bebeği mama ile besleniyor 6. Ay kontrolünde 9,5 kiloydu doktor mamayı azalt dedi ve çok zorlanıyor.
busrasahinn Havvamurat aylık 500 gram alıyorsa sıkıntı yok canım 1 Ekim doğumlu oğlum 2980 50 cm doğdu 6 ay kontrolünde 8400 70 cmdi
Havvamurat busrasahinn işte Anlatmak istediğim bu sizin bebeğiniz daha az kiloda ve boyda doğmuş ve gelişimi çok daha iyi masallah
busrasahinn Havvamurat mama ile besleniyoruz biz artı 5 aylıkken ek gidaya başladık 6 ay 25 günlük oğlum ek gidaya başlamadan önce 400 ve 500 gram aldı aylık mama ile beslendiği için doktorumuz başlattı 700 gram aldı aslında çok çok da almıyo kilo
busrasahinn Havvamurat hemde canınızı sıkmayın kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil ben çok korkuyorum kilolu bi bebek olacak diye
Havvamurat fencianne klavye hatası diyelim hızlı yazıp kontrol edemiyorum bazen takilmayin o kadar küçük şeylere
Havvamurat MustafaKemal2019 doğum kilosunu göz onunde bulundurursak olabilirdi 2.ayinda 8kilo olan bebekler var benim bebeğim 3820gram doğdu aylık 1,5kilo.alan bebekler gördüm sadece anne sütü ile ayrıca sadece kiloyu sormadım boy olarak da doktorumuz yavaş uzadığını söyledi
Havvamurat Birgaripanne canm ben doğduğundan beri hem amma hem anne sütü veriyorum ilk ay kontrollerinde çok az buldu doktorlar kilosunu zorlaya zorlaya 8500 oldu. Kilosundan şikayetçi değilim aslında ama boyu yavaş uzuyor dedi doktor
Alpaslan34 Havvamurat bebek 6. Ayin sonunda Doğum kilosunun 2 katına 1 yılın sonunda Doğum kilosunun 3 katına ulaşıyorsa sağlıklıdır.
Havvamurat MustafaKemal2019 bizim de 3ay kontrolünde 65cm di doktor çok iyi demişti sonra birden durdu ve boyu yavaş uzuyor dedi
Havvamurat Şu dalga geçmek amacıyla yazan arkadaşlar çok mu boş vaktiniz var varsa kendinize uğraş bulun postuma gelmeyin lütfen karşıt görüşte olabilirsiniz bunun uygun bir üslubu vardır insan gibi söyleyebilirsiniz