Havvamurat Ekim anneleri ve eviniz kaç kilo kaç cm doğdu 6ay kontrolünde kaçtı benimki 3820gram 52cm doğdu 6ayda 8500gram 70cm çıktı sanki az kilo almış az uzamış gibi geldi
Deletedmom115 Havvamurat Yahu şaka mı yapıyorsunuz? Girin bi bakın 6. Aydaki bebeklerin ortalama kilo ve boy tablosuna 8. Ayda oğlum anca o kilodaydı 10 aylık boyu 75 cm daha.
Melek7 Havvamurat valla benim oğlum 8 aylık olacak daha o kiloda değil😁 benim oğlumun kilosu az değil ama sizinki az olabilir bi sorun tabi yine de😂
Sarelim Havvamurat herhalde her ay 1 kilo almasını bekliyordunuz. Bebekler her ay 1 kilo alsa ne olurlar hıc dusundugum mü. 6 aylık bebek 8 bucuk kilo olması normal degıl.
Havvamurat Deletedmom115 doğum kilosu üzerinden aldığı kiloya bakıyorum benim bebeğim zaten kilolu doğdu kilo alımı az
Havvamurat Melek7 yalnız benim oğlum 3820gram doğdu bunun uzetinden hesaplıyorum 2kilo doğan bebekler bile aynı kiloda
Merrcimek Benimkide 8350 67 cm çıktı kontrolde sizinki niye az diye düşündünüz ki üstelik dr u normalin üstünde bile dedi. Sizinki üst sınır resmen bence bunlara takılıp diğer annelerinde moralini bozmayın. Genetik diye birşey var
EsraEfee 6.ay kontrolunde 8700 gr 71 cm boy olculdu. Dogum kilosu 4355 gr di.boyu 51 cm di. Ortalamanin ustundeyiz. Az diye dusunmeyin. Kilolu cocuk saglikli cocuk demek.degildir
Sarelim EsraEfee sızın ki 4bucuk nerdeyse dogmus, ortalama ustunde degıl ki olması gerektiği kilo almış. Dogum kilosu çok. Ay tamamlanıncaya çok gelıyor sıze.
Sarelim Havvamurat tamm işte demek istedigim bu zaten, sızın bebeğiniz normal klo almış. Onlar fazla. Sızın ki dogum kılosına gore normal bır bebek
fencianne Havvamurat ben görmesem başka Bi anne görecek belki de çocuğun da kilo alım problemi var ve senin gibiler yüzünden üzülecek kıyaslama yapacak a cahil insan Git Bi araştır öğren başlık açmadan önce kör cahil
Alpaslan34 Havvamurat bebek 6. Ayin sonunda Doğum kilosunun 2 katına 1 yılın sonunda Doğum kilosunun 3 katına ulaşıyorsa sağlıklıdır.
Merrcimek Havvamurat 3300 doğdu boyu 50 cm di benimkininde ama zaten aya göre bakılıyor doğuma göre değil
fundasel Kızım Ekim 19 da doğdu 2300 gramdı bugün doktora gittim 6680 boyu da 64 cm Doğum kilosuna göre gelişimi gayet iyi dedi doktorumuz herkes bebeğin çok küçük fln diyo ama zaten küçük doğdu yani kuzum napsın sizde abartmayın bence sağlığına odaklanın🙂
Haticeyuce Havvamurat 6 aylik olcaz 4 gun sonda en son gecen ay 7. 400 kg ve 63 cm di bizim boyumuz biraz kisa gidiyor oda ben ve esim 1.67yiz boylarimiz ayni bizde fazla uzun olmadigimiz icin boyle ortalamamiz oyle gidiyor bu ay kac oldu bakalim haftaya gidicez
Havvamurat fencianne cahil insan sensin matematiksel hesap yapma cahil. Benim çocuğun zaten kilolu doğdu dolduktan sonra az kilo aldı az uzadı diyorum doktor yavaş uzamış dedi doktordan da mı iyi biliyorsun kör cahil
Birgaripanne Havvamurat Kızım 6. Ayda 8000 gram 67 cmdi. Doktor bize persentilini takip ediyorsun. Gelişimi güzel dediğine göre sizin çok daha iyi. Boyu ve kiloyu kafanıza takmayın.