Benim kızım beş buçuk aylık 6100 gram ve bir ayda sadece 300 gram alıp mamaya başlamamız gerektiği söyledi mama da yediremedim alerji gibi kabarmalar kızarıklıklar oldu birçok mama değiştirdik şuan bir hafta aptamil ha deniyoruz bu arada 2780 doğmuştu kiloya takılmadım atik hareketli ve herşeyi zamanından önce yapan bir bebek oldu kafayı dik tutma dönme ve sayire anlamadığım bebeklerin kilosu ayına göre az Yada çok olabiliyor her bebek bir değil size bu kilo az gelmiş onada şaşırdım artık bilinçsiz annede yok eskisi gibi bunların araştırması yapılabiliyor tek tuşla ve doktorlarınız gerekenleri söylüyor lütfen diğer annelerin psikolojileri ile oynamayın toplum olarak hala kilolu bebek sevdamız var ne kadar doğru bu bilmiyorum ama bana göre yanlış Emin’im birçok anne arkadaşımızda benimle aynı fikirdedir sağlıkla büyüsün yavrunuz