harley gerçekten bazen düşünüyorum bende anneyim o da anne , hastanede çocuğu yatan perişan durumda olan bir anneye hangi vicdanla bu kadar ağır yorumlar yapıyorlar destek olmayacaksa keşke köstek de olmasalar, altın madalya takılmalı mükemmel anne paraya kıymıs ası yaptırmış annelik sadece aşıdan ibaret demek ki onlara göre böyle anneler vicdan diliyorum