nurelem
ne alaka arkadaşım?
burada annelik kıstası yarıştırılmıyor sadece bilinçsizlikten bahsediliyor ne meraklısınız saptırmaya.
evet anne isen araştırmak,öğrenmek,biraz pinpirikli olmak,gözlemlemek ve dikkatli olmak gerekiyor benim de anneliğe dair kıstasım bunlar doğurmakla iş bitmiyor sonuçta. Tsbii post sahibi arkadaşı asla suçlamıyorum da senin tüm anneleri zan altında bırakmana ne diyeceğiz? Sarmalamışsın düpedüz.
Doğum sonrası hemşire gelip konuşuyor ve kitapçık veriyor. Boşuna mı veriyor? Takip edin diyor.