Asafbugra 4 aylıkken geçirdi oğlum . Bol su verdim zorla mama yedirdim saat başı çok çok besledim . Bebelac lf ishal maması alıp kullandım ve enterogermina kullandım . Damar yolu acamadilar serum vermek için bütün damarları patlamıştı yavrumun 3 gün icjnde ateşi kesildi 1 haftada toparlandı . Allah yardımcınız olsun . Hastanede yatmadik bilemiyorum ama olanı anlatayım belki fikir olur dedim