Merhaba. Babanıza çok üzüldüm, geçmiş olsun öncelikle. Burada yoğunbakımda çalışan hemşire arkadaşların yorumlarına denk geldim, bence onların yorumları çok çok önemli. Çünkü bizler nasıl bir çalışma ortamı olduğunu bilmediğimiz için, düşünmeden birden evet bu darp vs şeklinde yanıltıcı yorumlar yapabiliriz… Tabiii ki asla peşini bırakmayın. İnşallah korktuğunuz gibi değildir.