gozdesh yoğun bakım hemşiresiyim. Fotoğraflardan anladığım kadarı ile babanız kaşektik yani çok zayıf bu yüzden ayaklarının ön tarafındaki sarılı alan muhtemelen yatak yarası. Kemik üzerinde yağ tabakası olmadığı için yara olmuş. Kasık bölgesindeki morluğu ise femoral arterden kan alınırken olmuş ki bu çok normal. Bir fotoğrafta ise muhtemelen flaster yani bantta kaynaklı bir deri soyulması var. Bir de kollarının üst arka tarafında ise yine muhtemelen kan sulandırıcı iğneden kaynaklanan bir morluk. 10 yıllık hemşireyim farklı bir çok hastanede çalıştım ancak hiç hastaya dayak gibi bir olayla karşılaşmadım. Bir de özellikle yaşlı hastalarda yoğun bakım sendromu dediğimiz bir durum yaşıyoruz. Hastalarda yer, zaman, kişi oryantasyonu bozuluyor. Bir nevi akıl karışıklığı yaşıyor. Dayak yemediğine eminim bu yüzden, içiniz rahat olsun.