Deneyimlerin dayanarak morlukları hematomxan kaynaklandığını subkutan enjeksiyon sonrası zayıf bedenlerde bu şekilde görüntüler ii çok sık gördüğümüzü söyleyebilirim. O sıyrıkların sebebi de yüksek ihtimalle flaster kaynaklı veya pozisyonel olmuş olabilir. Ben kendim yaşlılarla çalıştığım dönemi bildiğim için bazı hastalar özellikle alzeihmer hastaları unuttukları için ne yaptıklarını rahat oldukları aynı pozisyonda uzun süre kalabilirler.bu durumda bir şiddet olduğunu yüksek ihtimalle düşünmüyorum çünkü nöbet sistemli var. Hergün aynı kişi hastanıza bakmayacağı için biri olmasa diğerinin dikkatini çeker ve yoğun bakımda sorgulanır bu tarz yaralar. Ama hastaneye şu taleple gidebilirsiniz? Bu yara ve ekimotik alanlardan neden bilgimiz yok, hangi ilaçlar uygulandı? Açık yaralara Pansuman ne sıklıkla yapıldı? Bilgi sahibi olmak sizin hakkınız elbette ki çok üzücü. Olamaz diye bir şey yok fakat sizi bilgilendirip gerekirse özel solüsyonlar almanızı isteyip o bölgeleri hızlı şekilde toparlayabilirlerdi. Özel hastaneler bana göre devlet hastanelerinden beter.