Merhaba arkadaşlar. Babam kanser hastası , corona olmuştu ve İstanbul’da özel bir hastanenin yoğun bakımında tedavi gördü. Başka hastaneye sevk edileceği sırada vücudunda bu morlukları gördük. Kanserden dolayı hafızası gidip geliyor. Bugün eve getirdik çok şükür. Vücudundaki yaraları sorduğumuzda beni dövdüler ama size söyleyemem yine döverler diyip kafasını çevirip ağlıyor. Biz ilk başta yoğun bakımda pozisyon değiştirilmediği için olduğunu düşündük ama babam kendisi hareket edip dönebiliyor o yüzden o ihtimali eledik. Ablamlar başhekimle görüşmeye gittiler şuan. Hastanede çalışan , sağlıkçı arkadaşlar veya yakınının başına böyle bişey gelmiş olan var mı? İçimiz çok acıyor kötüyü düşünmek istemiyoruz ama böyle bişey varsa diye de peşini bırakmayacağız. Görselleri ekliyorum.



