Mirsim merhaba, ben 2 doz biontech aşısı oldum. İlk dozda sırt ağrısı, kol ağrısı, halsizlik oldu, ikinci dozda sadece çok hafif kol ağrısı oldu. 2 dozdan sonrada hemen emzirdim. Bebeğime herhangi bir yan etki ya da sütümde azalma gibi bir durum olmadı. İnstagramda takip ettiğim bir doktor paylaşmıştı. Hangi ülke olduğunu hatırlamıyorum az bir katılımcı ile bir çalışma yapılmış. Emziren annelerden aşıdan sonra belli aralıklarla süt almışlar. Sütte aşı içeriğine rastlanmazken antikorlara rastlanmış.