zynn [silindi] Ya yok öyle bir şey. Ben olalı 3 ay oldu kızım daha 40-45 günlük falandı. Gayet de sağlıklı. Onu da geçtim bir birey sütünün kalitesini nasıl anlıyor hayret ediyorum.
handekeles ArdicEge emzirirken ağrı kesici olarak sadece parol içebiliyorken aşı olmak sağlıklı gelmiyor bana üstelik canlı bir virüs veriliyor ve daha önce denenmemiş bir şey
kelebek97 [silindi] Bende oldum herhangi bir sütte azalma vs yaşamadım. Kızımda da hiç bir sıkıntı yok şükür. Korona olmaktansa Aşı olmayı tercih ederim. 🥰🌸
zynn kelebek97 Yani inşallah ondan bahsediyorlardır. Ben de azalma falan da olmadı ortalama miktarda bir sütüm var. Ama şu da etkili aşıdan önce ve sonra stres olan çok insan var e bu da sütun baş düşmanı ne kadar stres o kadar az süt
Sosyolog_ Mirsim oğlum 1.5 aylık bende emziriyorum ve biontech aşısı oldum, bir problem olmadı bende inşallah sizde de olmaz
kelebek97 zynn Kesinlikle her kelimesine katılıyorum. Bende de 7 aylık bebeğim olmasına rağmen herhangi bir azalma eksilme olmadı şükür 😇
Kereminannesiii Mirsim emzirenler için henüz tam bir araştırma mevcut değil. Her doktor farklı bir şey söylüyor
dedusseda Mirsim bn 2 dozuda oldum ve direk emzirmeye devam ettim çok şükür hiç bi sıkıntımız olmadı hatta bol bol uyuduk😀