2 hafta önce biontech vuruldum bebeğimde ve bende herhangi bir sıkıntı olmadı. Dr ilk 6 saat emzirme dedi. Kızım 16 aylık o yüzden zor olmadı memeden uzak tutmak. Bende çok kararsızdım ama hasta olup bebeğime bulaştırsam vicdan azabı çekerdim. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻