nurelem
Ya acaba ben mi abartıyorum? diye düşünmüyor değildim. Çünkü eşim asker, ben Hendek dönemi o bölgede görevliydim etkilendim falan diye düşünmedim değil. Ama yok ya insan olan üzülür, korkar, abartır, konuşur bunu. Ülkesi yanan, yakılan birinin susması göz yumması yok ya normal değil.