nurelem
Uyku haram. Ankara’da henüz büyük olaylar yok ama çok korkuyorum. Buradada ormanlar var, büyük. Üstelik kritik bir şehir. Diğer yandan ülkemin cennet gibi güzel yerleri yerle yeksan oldu, insanlar perişan. Sel bir yandan, deprem bir yandan.. Gerçekten çıldırmama ramak kaldı.