Oblomovv sizi tebrik ediyorum böyle düşündüğünuz için ama sizin gibi düşünmeyi bırakalı çok kısa bir süre oluyor. Kendinden olmayana,kendi gibi düşünmeyene,ülkesini sevip geleceği için endişe duyan sorgulayan herkese çok rahat vatan haini diyebilen hiç kimsenin geleceğini düşünmek istemiyorum maalesef yoksa onlarin o at gozlugu takmış halleri daha da yıpratıyor üzüyor insani