Kagansmother nerdeyse tüm postları okudum olay baya siyasete kaymış. Parti peşinde koşmak dünyanın en büyük saçmalığıdır. Politikacılar için ne sağ vardır ne sol, onlar normal hayatta hepsi aynı yerde yaşayıp aynı ortamlarda bulunuyorlar ama para ve rant için bir birlerine etmedikleri laf kakmıyor. Biri milliyetçiliği kullanır diğeri dini. Hiç birinde fazla şahsiyet ve kişilik aramamak lazım, zaten bunlar olsaydı politikaya atılmazlardı. Ben tamamen büyük bir kaosun için sürüklendiğimizi düşünüyorum nerde yaşarsak yaşayalım, bize en son yardım edeceklerde politikacılardır. Buradaki yapılan tartışmalar o kadar boş ki tartışmaya değmez.