Oblomovv başlık altındaki yorumların çoğunu okudum özellikle yazdıklarınızı ve karşılığında verilmeye çalışılan cevapları takip ederek. Zor tutuyorum kendimi ters birşey söylememek için bazılarını anlamak gerçekten zor kafalar güzel ama baya baya güzel parlamış gerçekten o nedenle kendinizi yordugunuza,zaman ayırıp açıklama yapmanıza bile değmiyor 3maymunu oynamaya hayal dünyasında yaşamaya devam etsinler bırakın. Belli bir yaşa gelmiş, dusunme, sorgulama yetisine sahip kişilere halaa bu tarz açıklamalar yapmak gerekiyorsa vakit kaybından başka birşey değildir onlara laf anlatmak.