5-cocuk-annesi ay inşallah tabi 2 ayda 200 lira yapıyor dediğiniz gibi bez alırız en azından ben sosyal yardimlasmadan gida yardımı alıyordum eşimin maaşı asgari ücret yatıyordu bankaya 3 kişilik bir aile ye yetiyormuş sozde🙄 o yüzden gida yardımıni kesmişlerdi simdi 4 kişi olduk tekrar başvuru yapacağım bakalım😊