Rabiacaliskan Sincan dayım
2 sene aldim ev bizim üstümüze değil bizim ama resmi sekilde bizim değil gida yardımı kesildi sormaya gittim 3 kişilik bir aileye asgati ucret yettiği için kesilmis dedi bende 3 kisiye asgari ücret nasil yetiyormuş acaba dedim valla bilmiyorum diyor ordaki çalışan cok sacma bence zaten 1500 kredi ödüyoruz ki gida yardımı alirken bende çalışıyordum sigortalı hemde isten ciktim tek maaşa düştük gida yardımı kesildi kafalarına gore bence