LilyaBn benim oğlum 16 aylık hiç oturmaz 😂 evde bile sürekli dışarısını ister, tatile geldik yine hep dışardayız yine sürekli bir şeyleri izliyor, merak ediyor koşuyor. Yemek yemenin mümkünatı yok, çay zaten hayal ötesi midem yaralı müzesi skdlflglgl evdede eşimle hep vardiyalı yeriz, sırayla aynı sistemi uyguluyoruz. Sırayla yemek bir şeyler içmek gibi ama o kadar mutlu ki, onun sevinç çığlıkları bütün plajın ilgisini çekiyor hatta. Kumlarla oynuyor, yerlerde sürünüyor bütün gün kumsaldan kum alıp denize attı saçlarının dibinden kum kazıdım resmen 😂😂 ama yine de eğlenceli ben salıyorum valla, peşindeyim ama o hep özgür. Kir de lazım, pasak da lazım doğal antikor alıyor vücudu diyorum içimde rahat oğlan da rahat. Ama eşim tövbe etmiş tatile öyle söylüyor 🤭🤭🤭