Tiredmomy vallahi koyun. Son gün bende çocuğu denize sokmadım aldım miniclub vardı oraya götürdüm. Ordada ayağına kaydırmaz patikleri giydirip bıraktım. Gerçekten çocuk bir kendine geldi. Hele eve geldik oyuncaklarına koştu yavrum direk neyle ne oynayacağını nereye saldıracağını şaşırdı. Bu geçiş dönemlerinde tatil zor. Bizim çok zor yaşadım anlıyorum o nedenle sizi. Ama onun açısından düşünüyorum oda çok zor. Bir anda kimseyi görmeyen bebekler bir kalabalığa, kocaman bir su kütlesine maruz kalıyorlar. Ve her şeyi elleme ,dur alma ,gitme ,yürüme ,emekleme diyoruz. Daha kolay olacak inşallah sonrası🙏🏻