Tiredmomy emekleme konusunda evet biz de sıkıntı çektik ama sadece o kadar. Onun dışında sorun yaşamadık çok şükür. Sanırım alışkanlıkları ile ilgili; sallanarak uyuma vs… Bizim çok şükür sallama olayı olmadığı için Bebek arabasını hafif ileri geri yapınca 5 dk içinde uyuyordu. Hele suya bayılıyordu, çıkarınca ağlıyordu bi de 😂bu arada 12 aylıkken gitmiştik biz. Bilmiyorum, üzüldüm açıkçası dinlenemeden gelmişsiniz ama ileriki yıllarda sorun yaşamamak için alışkanlıkları şimdiden değiştirin derim 😇 naçizane tavsiyemdir