Solocann o kadar uzunc verici ki yaşananlar. Ben konya olayına asla asla inanmıyorum o şekilde olduğuna, bu kadar hersey ust uste geliyor tesadüf değil. Ve saçma bi şekilde konuşma sonunda cay atılıyor sanki milletinin tek ihtiyacı caymis gibi suanda. Ülkemiz ne hale geldi. Ic savas cikacaksa da bastakiler alınsın, halka dokunulmasin