Solocann geleceğemiz kül olup gidiyor. Söndürecek uçak yok. Evlerimiz yıkılıyor yıllarca vergi almalarına rağmen yine milletten para istediler. Şimdide yangın için istiyorlar 10 TL. Kağıt para şeklinde burdan havaya bıraksam oraya ulaşma ihtimali daha fazla olur. O kadar güvenmiyorum. Bir yandan virüs, ne olduğu belli olmayan mülteciler, ekonomi, yangın sonumuz ne olacak bilmiyorum ama iyi olmayacağı kesin. Bundan sonrası iç savaş. Allah sonumuzu hayır etsin de bu kadar mükemmel biyerde yaşayıp nasıl bu kadar sıkıntı çekiyoruz bilmiyorum. Her açıdan verimli bir ülke normalde tarım, turizm sanayi resmen hiç ettiler ülkeyi yazık.