Matmazellll AfraZ oğlum da kolik malesef 59 günlük hâlâ gaz sancısı çekiyoruz doktorumuz gazlı bebeklerde kundak yapmayı önermiyoruz demişti aklıma gelmisken sizedd söyliym.
AfraZ Matmazellll valla bizde ne damlalr kullandim fayda etmedi😢 sagol cnm caresizce iyi gelecek birsey ariyorum
5-cocuk-annesi Jdjdjdsj 5 aylık şuan bizimki ama kışın kundaklama çok iyi geliyordu ama şimdi sıcak bence yapmayın sadece ince bir battaniye verin hem sarilsin hemde koklasin onun olduğunu bilsin ben öyle alistirdim
Jdjdjdsj 5-cocuk-annesi inanın bende çok istiyorum uyku arkadaşları battaniyeler tulumlar herşeyi deniyorum ama o memeyle oynamayı tercih ediyor inanın çok terliyor kıyamıyorum
RiverandSun Bizde 3,5 aylık olduk hala geceleri yarım kundak yapıyorum. Gerçi şimdide ondan kurtulacam diye uyandırıyor kendini. Ne zaman bitiyor bu irkilmeler? İlk bebeğimi hiç kundak yapmadım hiç irkilmezdi ama bu öyle değil. Yüzünü gözünü oyuyor elleriyle
Matmazellll AfraZ Kimyon çayı zeytinyağı masajı nane çayı damlalar kullanıyorum banamısın demiyor yaa.
5-cocuk-annesi Jdjdjdsj memeyle oynayan sonra sıkıntılı olurlar birakmazlar oyuncağı gibi kullanirlar ☺️
Mom4775 Jdjdjdsj evet. Her aşama için geçerli bu. Her şeyi dert ediyoruz emziği nasıl bırakacak,sallanmayı memeyi nasıl bırakacak vs vs. Hepsi bir şekilde oluyor kasmayın hiç. Zaten iyice hareketlenmiştir kendisi açar yakında o kundağı iki saniyede ☺️
Jdjdjdsj Mom4775 istediği zaman zaten hiç bir şey engel olamıyor haklısınız ben birazcık pimpirikliyim herşey zamanla geçiyor 😂
Minikkusuumm Jdjdjdsj aynı benim bebek alıştıramadım bende bir türlü bugün onat ettim kundak yapmadan ellerini tutup salladım öyle uyudu
Ikizminnoslar Jdjdjdsj 3.5 ayligiz hic kundak yapmadim.. evet kendini uyandiriyor emzigini aliyor uyaniyor ama bi sure sonra buna da alisacak sonucta hep boyle olmayacak.. bence bu sıcakta kundak yapmayın en fazla kendini uyandirir bi sure sonra da alisir.. bir yerden baslamak gerekiyor bence 😊 bir adım atmadan sonuca varamazsınız