Jdjdjdsj benim oğlum 6 buçuk aylığa kadar kundaksiz uyumadı yine uyumuyodu havalar çok ısınınca artık çok terlemeye başladı önce kundak ile uyutup uyuduktan sonra açtım kollarını sonra tek kolunu çıkardım öyle kundak yaptım en son tamamen açtım ayağımda sallayarak uyuttum o dönemde kollarını yana koydum ellerimi tuttu o şekilde uyuttum ve alıştı ☺️ Benim bebeğim kolik olduğu için çok alışmıştı