seydaac benim bebeğim 7000 kilo olduğundan beri prima premium care 4 numara kullanıyorum. Az bişey lastik izi oluyor ama normal diye düşünüyorum. Hiç çiş sızdırması yaşamadım ama kaka bazen zıbının kenarlarına bulaşabiliryor o da çok nadir bizde kabızlık sorunu var yapınca çok yapıyor bezden taşmasına mutlu oluyorum🤣