Onedroplove seydaac evet prima bazen taşırıyor bende değişiklik olsun diye molfix aldım oğlumun pipisinde kabarcıklar oldu tekrar döndüm primaya çok şükür ne alerji ne pişik arada sızdırmayıda görmüyorum artık
Defneninannesi Premium care 2 dir bizde de sızıntı yaptı çocugum emerken kakasını yapınca beline kadar çıktı. Bugün bezi bitince eşim yakında bulamayınca pampers almış mavi prima ama bana kalırsa aynı şey bi farkı varmı denicez görcez
Buse seydaac bende prima kullanıyorum bizde de iz yaptı ve kıyafetinde ıslaklık hissediyorum 1 beden büyük denemeyi düşünüyorum.🤔
Yigitismom seydaac genelde biz anneler arayı bulmakta zorlanıyoruz 2 aydır anca bez bağlamayı öğrendim desem yalan olmaz. SIkmayalım bacakları iz olmasın canı acımasın. Gevşek okur bu sefer hele erkekse heryer ıslanır 😊 Zamanla ortasını tutturdum ben
seydaac Yigitismom ama o bim in bezinde ne sıkma ne de sızdırma oldu pişik yapmasa kesinlikle bez çok iyidi aslında. Diyorum ben de kendi kendime beceremiyor olsam o bez de sıkardı sanki 🤔
Merveedd seydaac 5.300 ise 2 numara olması gerekmiyor mu büyük geldiği için sızdırmasın? Anlayamadım valla😊
seydaac alinmavi bebeğim iri de değil aslında uzun ince bir kız☺️ bakalım ya sleepy yada molfix deneyeceğim 🤔
seydaac [bilinmeyen] en sinir bozucu da iz yapması yazık canı da acır üzülüyorum öyle görünce. Gevşek bırakayım diyorum bu sefer emerken falan her yerimiz ya idrar oluyor yada 💩 oluyor
msraaa09 seydaac baştan beri hep sleppy kullandım cnm çok memunum sızdırma yaptı bi ara bi beden büyüğünü aldım düzeldi aralarında çok fark olmuyo bedenlern ztn
msraaa09 seydaac 4700 3 numara aldm bugün 2 numara kullanıyodum sızdırmadı ama kilosu arttığı için büyük aldım
seydaac msraaa09 anladım benim kızım da 5300 ben de 3 numara kullanıyorum prima da ama çoğunlukla sızdırma oluyor. Ona rağmen de lastik izi çözemedim bu prima yı
Woody msraaa09 çok teşekkür ederim. Kandan baktıracagız biz. Doktor öyle söyledi🙄 Hala kararsızım. Yaptırdığımda size de söylerim.,fikir olur ☺️
Mina1625 Oğlum 6 aylık doğduğu günden itibaren prima kullandık poposunda ve belinde değişik kızarıklıklar yaptı tavsiye üzerine bizde bayb me ye gectik şimdi yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve çok memnun kaldım tavsiye ederim
Sevde123 Doğduğundan beri sleepy kullanıyorduk son 2 gündür feci sızdırma yapar oldu molfix denedim katliam gibiydi anında bütün kakası beline çıkıyordu ve tek gecede pişik oldu dün aksamdandır prima aktif bebeğe gectik gözlemliyorum inşallah sızma ve pisik olayı olmaz
seydaac Sevde123 bu bezler gerçekten çok büyük sorun. Bu kadar iyi markaların böyle sızdırması iz bırakması falan. Bir de fiyatlara her geçen gün zam geliyor bari sorun yaşamasak