Seda0202
seydaac komili den şaşmam canım
seydaac
[bilinmeyen] 3+ prima da var mı yoksa sleepy mi
seydaac
[bilinmeyen] yok heralde baktım da bulamadım 🙄
msraaa09
[bilinmeyen] valla ya bazen diyom bu çocuk benim değil hastanedekiyle aynı değil bu değiştirdiniz siz bunu diye çok değişti nasıl oldu nezamn oldu fark etmedim bile nezaman gelicek derken 1 aylık olduk bile ayyy büyümesin ya hep böyle kalsınlar büyünce dertleri dha çok olucak 😂😂😂
seydaac
[bilinmeyen] evet canım primada yok 3+ sanırım sleepy alıcam
seydaac
[bilinmeyen] inşallah canım