Ctrzsntrk Emirin_Annesi10 aynen ben cam açık yatamıyorum bende korkuyorum sadece diğer odanın bi cami açık oluyor o da uzak oda oluyor yine ne bileyim hasta olur diye korkuyorum
Ctrzsntrk drn5410 ovv çok sıcakmış bizim oda 27-28 derece oluyor ama bende Trabzon’dayim burda da nem çok
Ctrzsntrk Tortilla_ şuan hava 28 derece ama nemle birlikte hissedilen 31 derece bazen daha da sıcak oluyor nem çok rahatsız ediyor
Wanderlust Ctrzsntrk istanbul, bursa, canakkale tatildeyiz her gittigimiz yerde oyle uyutuyorum. Gunduz de klima acik 25 derece sabit uzeri zibinla uyuyor gece cam acik tek zibin
Deletedmom_29 Ctrzsntrk oda ısısı 28 genelde. 11 aylık oğlum zibinla yatıyor sadece. Geçtiğimiz haftalarda sıcaklık biraz düşmüştü müslin örtü örttüm. Pek tutmuyor üstünde açılıyor zaten
Ishakpasa Ctrzsntrk Evde klima acik olduğundan ve oğlum her zaman üstünü ortsemde açtığından altına uzun pijama üstüne yarım kollu t-shirt giydiriyorum. Çok deli yatıyor üşür diye boyle yatırıyorum 😏
Mora Ctrzsntrk evim çok ısınmıyor 24-25 arası Eskişehir’deyim gece ince bi tulum giydiriyorum üstünü örtmüyorum ama yetiyor geçen ay Trabzondaydım aşırı sıcaktı nem falan atletle uyuttum hep 18 aylık