Deletedmom0099 Ctrzsntrk kızım 13 aylık, konum istanbul 2 aydır sadece zıbın, üstünü de örtmüyorum, odanın camı da acık her zaman
Tortilla_ Ctrzsntrk bebeginiz kaç aylık. Kızım 16 aylık yaz başından beri atlet ve klima açık yatıyor. Üstü de gece açılıyor haliyle. Ortsem bile sabaha açmış oluyor
Ctrzsntrk Deletedmom0099 ben cam açık yatmaya korkuyorum sabaha doğru bi tık soguyor hava hasta olur diye korkuyorum
Aycanmbenim Wanderlust yaa beşiğinde mi uyuyor ? Benimki de 2,5 aylık ama kundaklamadan uykuya dalamıyor sürekli sıçrıyor kundak yapınca da içim acıyo çocuk yanıyo diye ama başka çözğm bulamadım. Var mı bir öneriniz?
2lokummannesiii Ctrzsntrk evim normal evlere göre bu sıcakta bile serin çok şükür. Ben zıbın bazen altına şort ve müslinle belini örtüyorum. 2 yaşına az kaldı.
Ctrzsntrk 2lokummannesiii bende öyle yapıyorum ama Trabzon’da yaşıyorum sıcaktan çok nem bizi bunaltıyor
Emirin_Annesi10 Ctrzsntrk sadece zıbın amq cam kapalı. Oda sıcaklığı 30 drc vardır cam açmaya korkuyorum ki kırıkkaledeyim perde havalanıyor ceyran yapar die korkuyorum
Ctrzsntrk Emirin_Annesi10 aynen ben cam açık yatamıyorum bende korkuyorum sadece diğer odanın bi cami açık oluyor o da uzak oda oluyor yine ne bileyim hasta olur diye korkuyorum
Bulutbey Ctrzsntrk evimizin olduğu yer oldukça rüzgarlı. Bir zıbın birde çok ince bir tulum giydiriyorum. Üzerini örtemiyoruz çünkü
gulsnmstf Ctrzsntrk diyarbakırdayım gece zıbınla yatıo 29 dererce de klıma acık üstünu muslın bezle örtüyorum
Busra3883 gulsnmstf bende cizredeyim 2 aylik kizim klima var bizdede nasil giydirecegimi bilemiyorum. Usuyecek diye korktugumdan ustunu ne ortuyorum cok terliyor. Klima 30 da calisiyor yuzu cok usuyor kendide usuyor saniyorum. Cizre acayip sicak bilirsiniz belki
drn5410 Ctrzsntrk Balıkesir Burhaniye oda 31 32 derece balkon kapısı ağzına kadar açık zıbınla yatıyor üstünü örtmüyorum zaten sıcaktan sabaha kadar kaç kere uyanıyor bilmiyorum 😓
Ctrzsntrk drn5410 ovv çok sıcakmış bizim oda 27-28 derece oluyor ama bende Trabzon’dayim burda da nem çok
otose_san Ctrzsntrk 27 aylık ve 8 aylık iki kızım da sadece zıbınla yatıyorlar. Camlar açık, vantilatör çalışırken
Wanderlust Ctrzsntrk istanbul, bursa, canakkale tatildeyiz her gittigimiz yerde oyle uyutuyorum. Gunduz de klima acik 25 derece sabit uzeri zibinla uyuyor gece cam acik tek zibin