Ctrzsntrk Mora demekki bizimki de şuan hasta bi yandan da salgın var diyorlar ama artık daha çok dikkat etmem lazım hasta olmasın diye 😣
Ctrzsntrk Glsm-253 hiç üzerlerinde bisey durmuyo zaten kışın uyku tulumu ne güzeldi ne üzerini açma derdi ne de üşüme derdi vardı
izmirlianne Ctrzsntrk Ben klimayı açıyorum ama aynı odada değil. Yattığımız odaya tatlı tatlı geliyor serinlik. Askılı atlet üzerine kısa kollu zıbın. Ayağına da bilek çorap. Üzerini örttürmüyor çünkü.
BademsMam Ctrzsntrk zıbın tişört ve pijama giydiriyorum altına çok sıcak olursa üstünü örtmüyorum çünkü çok terliyor.
Yaseoo 10 aylık olacak kızım sadece zıbınla yatıyor üstünü örtmüorum ara kıs kollu pijama Takımı giydiririm ama arada havalar cok sıcak ahhh Bi serinlesee ya
Asl90 Ctrzsntrk 12 aylık oğlum. Adıyamanda yaşıyoruz. Çok sıcaktır. Gün boyu klima açık içerisi 25 26 derecede sabit. Sadece sort ve tişört giydiriyorum. Üstü açık biz nasıl yatıyorsak oda aynı.
Ctrzsntrk Ases cam Açık korkuyorum ben ya ne kadar sıcak olursa olsun ben cam açık yatınca sabah kalkıyorum bi yerlerim tutulmuş
Ases Ctrzsntrk ben sıcağı sevmiyorum ya o yüzden daha rahatım çocuklarda cama uzak mesafede sadece oda havalandın diye açık bırakıyorum valla büyük kızı atlet sort küçüğü zıbın yoksa uyuyamıyolar