nazlieylul Sedoss2 aynen tamamen yan çevirin bn hep öyle veriyorum hala öyle ozaman ciğerlerine kaçma ihtimalı azalıyo kat kat
Sedoss2 Gigyyy bende dediğiniz gibi full dolu yapmıyorum ama sanki öyle de çok gaz çekiyor gibi. Ama umursamıyorum artık gaz olsun onu idare ediyoruz yeter ki nefessiz kalmasın 🤷♀️
Gigyyy Sedoss2 yok lansinoh da yapmaz hava kaçırmıyor çünkü , Gazı düşünmeyin dediğiniz gibi yeter ki kaçmasın 😔
Sedoss2 Gigyyy ama siz hiçde hiç oluyor mu (lansinoh mu kullanıyordunuz bilmiyorum) mamayı ilk yaptığımda havasını almama rağmen çevirince birden tazyikli gidiyor ki ben çalkalamıyorum kesinlikle kaşıkla karıştırıyorum
Gigyyy Sedoss2 lansinoh bizim evet çatalla karıştırıyorum ben öyle hızlı aktığını görmedim ,emzik kısmını 1.5- 2 ayda bir falan değiştiriyorum bir de bebişin burnu tıkalı olabilir mi onu da deneyin bir
Angel35 Sedoss2 tıkanma başka sebeplerden de olabilir mutlaka doktora danışın benim kızım doğduğundan beri hem memede hem biberonda tıkanıyordu inanın emzirme zamanı gelince birisi yanımda oturuyordu tek başıma emziremiyordum her emzirme tıkanmayla sonuçlanıyordu doktorumuza sordum reflü çıktı kızımda ilaca başladık ve bütün sorun çözüldü aynı zamanda hergün düzenli olarak burun temizliğini yapıyoruz başka bir tanıdığımın çocuğunda daha ileri seviyede bir hastalık çıktı moralinizi bozmak gibi olmasın ama bir doktora gösterin derim
Sblrbl Angel35 ben gibi bi hastalık çıktı merak ettim benim oğlumun da hep genzine kaçıyor doktora gitmemize henüz birkaçhafta var
Sedoss2 Angel35 evet haklısınız bu ihtimali de değerlendirdim iyi bir doktor arayışındayım şu ana kadar 3 doktora gittim memnun kalmadım ama genzine kaçma olayı yeni başladığı için iyi bir doktor bulup gidicem
Sedoss2 Gigyyy düzenli kontrol ediyorum ama gencinde tıkanıklık olabilir diye düşünüyorum nasıl anlayabilirim onu
Angel35 Sblrbl benim kızımda reflüden dolayı tıkanıklık vardı ama hiç bir sağlık sorunu olmadan da tıkanıklık olabiliyormuş bebek oldukları için benim arkadaşımın kuzeni benimle aynı zamanda doğum yapmıştı onun kalbe giden damarda daralma varmış o yüzenden tıkanıyormuş ameliyat oldu yani biz bilemeyiz neden olduğunu bazı kişilerde tazyikli sütten oluyor dediğim gibi doktorunuza mutlaka sorun biz çok çektik tıkanıklıktan kızım 4 aylık hala şurup kullanıyoruz reflüden dolayı oldugu için 6. Ay civarı gibi geçer dedi doktorumuz
Sedoss2 Gigyyy evet ara sıra oluyor hırıltı bazen emerken bazen uyurken. Besin alerjisinden şüpheleniyorum iyi bir doktor arayışındayım test yaptıracağım
Gigyyy Sedoss2 burun tikalidir o zaman o da Genze kaçma yapar ,düzenli burnunu çekip serum fizyolojik ve aspiratör ile temizleyince rahat eder ,bazı bebekler düzenli istiyor bunu ,inşallah gönlünüze göre Dr olur ona danışın hepsini 🙏🌼