Gigyyy Sedoss2 burun tikalidir o zaman o da Genze kaçma yapar ,düzenli burnunu çekip serum fizyolojik ve aspiratör ile temizleyince rahat eder ,bazı bebekler düzenli istiyor bunu ,inşallah gönlünüze göre Dr olur ona danışın hepsini 🙏🌼
filizyayli Sedoss2 Canım ben ilk oğlumda da şimdi de yaşıyorum bu sorunu. Burun kanalları dar olunca oluyormuş genelde. İlkinde acemiydim ama şimdi olunca kulağını alnını çekiyorum sırtına vuruyorum geçiyor
filizyayli Sedoss2 kesinlikle ne kadar soğukkanlı olmaya çalışsam da yine de o anda ömrümden 5er 5er yıl gidiyo tansiyonum tavan yapıyor