Sedoss2 neler neler denedim yine de bizim kız da kaçırıyor, artık soğukkanlı olmayı öğrendim ve o an ilk yardım uyguluyorum hemen, büyüdükçe de öğrenecekler sanırım ,direk ters çevirip bebişi kolunuzun üzerine yatırın, hafif popo biraz daha dik , bir elinizle yanağından tutun ki kaçan süt çıksın ,diğer elinizle de 5 6 kez süpürür gibi pat pat vurun,videolara bakın derim ,bizim biberon da en iyisi yavaş akım pozisyona da dikkat ediyoruz ama yine de kaçırıyor 😔bir gece resmen nefesi kesildi günlerce fobi kaldı ben de yaşayan anlar çok kötü sizi anlıyorum 🙏bir de emzik kısmı varya süt orada tam dolmasın yarım bırakın hep, biz öyle deniyoruz şu an, acıkınca hızlı çekiyorlar galiba orası da tam olunca fazla geliyor