Momteach benim beşiğin park yatak değil normal standart herşeyi sabit içi geniş ve derinliği fazla olan bir beşik. Yani şimdi tabiki ağlar çünkü alışkın olmadığı bir şeye maruz kalıyor bebek ister istemez tepki vericek ama her bebeğin mizacı farklı siz tutarlı ve sabırlı olunca inanın çok uzun sürmüyor ama siz eğer esnerim ben diyorsanız tabiki hiç boşuna baştan aglatmayin o zaman derim. Örnek verecek olursak benim oğlum ilk akşam yatirdigimda yaklaşık 45 dk agladi bazen yüksek perdeden bazen mizirdanarak ama ben başladığım için geri adım atmadim hep içimden bu senin iyiliğin için dedim aynı akşamın gecesi de iki kez kalktı toplamda yarım saat sürmedi ağlaması ve uykuya geçmesi ondan sonra hemen adapte oldu. Büyüdükçe işler daha da zorlaşıyor eğer vermek isterseniz altıncı ayından verin diye tavsiye ederim.