benbilmembebembilir Canım ben başlarda beşiğine koydum ya da salıncağa koydum ama böyle uyku saati gelinde değil belli bir saatte sonra sakin bir müzik açtım o orada sallanırken ya da beşiğinde dururken bir süre sonra uyuya kaldı bu süreçte beşikteyse yanındaydım hafif salladım ,sonra sallamaları azalttım müzik yine devam ediyordu .Bir ay sonra müziği kestim sadece beşiğine koydum bu süreçtede yanındaydım beni gördü o durumda.Zamanla sadece yer yatağı varsa ona koydum , beşik varsa onda durdu dışarıdaysa bebek arabasında uyudu.Tek düze illa yatağında uyutmak istemedim her ortamda her durumda uyutmaya alıştırdım .lAyrıca uyku saatlerini hep kendi belirledi uyutmak için zorlamadım .O yüzden bu süreci hep bebeğim yönetti kaç uyku yapacaksa kendi uyudu .Gece illa o saatte uyuyacak diye bir kuralımız olmadı zorlayında uykuya direniyorlar .Uyku saatlerini de tam ayına göre ayarlıyordu şuan 1 yaşında gündüz iki uyku yapıyor kendi uyuyor gece uykusu gelince mutfaktaysam yastık bulup geliyor yatıyor üstüne uyuyor .