Nisagerek Ben 3 yaşında doğru düzgün kelimeleri söylemeye anne ,baba , abi falan demeye başlamışım ve çok şükür bir problemimde yok. Her bebeğin gelişimi, konuşma durumu farklıdır. Canınızı sıkmayın. İçiniz rahat edecekse bir doktora götürün tabi.
Ama böyle şeyler olabilir 😊