Nisagerek benim kızım da 17 aylık. Tüm komutları anlıyor,evdeki herşeyin adını biliyor. Biz onunla konuşunca evet veya hayır anlamında bilinçli bir şekilde kafa sallayıp cevap veriyor ama neredeyse hiç kelimesi yok. Ağzını bıçak açmıyor. Burada anneler yazıyorlar,çocuğum 15 aylık 3 kelimeli cümleler kuruyor falan diye. Karşılaştırmayayım diyorum ama yine de üzülüyorum. Konuşmama sebebini anlayamıyorum.