eceunverkanra OncedenGurme Ben onu bir ya da iki kez yedirebildim sonra çakozladı ve yemedi oysa ki aa boyle yediririm harika bir sey buldum demistim🥲😂
Busra_VrL Sebzenin bütün çorbalarını yapiyorum. Mercimek yogurt tarhana arpa veya tel sehriye ve un corbasi da yaparim. Sebze meyve pureleri. Kiyma balik. Bazen arada pirinç unu veriyorum cok seviyor. Yogurtla meyve veriyorum. Cacik cok seviyoruz. Patates puresi cok seviyor. Yumurta ceviz lor peyniri tahin pekmez labne peyniri de veriyorum
hayalanne Bende herseyi veriyorum daha dogrusu vermeye çalışıyorum ama yemiyor agzından geri çıkarıyor tam 14aylık cok yıprandım artık öneri aramaktan da yoruldum.en son 9aylıktı heralde rahatça yemek yedırdıgım dönem 🥺🤷🏻♀️🤦🏻♀️Heşeyi en iyi yapmaya çalıştım suyuna huyuna gidiyorum yine olmuyor.kendisinin yemesinden vazgectim benım verdıgımıde yemiyor.
Morfrenk Azsekerlikahve eşim hobi olarak balık tutuyor, buzluğumda hep yakın zamanda tutulmuş balık oluyor
Morfrenk Azsekerlikahve sahile giderseniz tutan adamlardan alırsınız 1 2 tane parasıyla küçük çocuğum için derseniz muhakkak satan olur
-Alp- OncedenGurme Alerjik ki ne alerjik. 6 aylık ama 4. aydan beri 3 öğün ek gıdayla besleniyor mecburi 😢
OncedenGurme -Alp- çok geçmiş olsun. 1 yaşına doğru bazı alerjiler siliniyormuş. 2 ve 7 yaşların da kritik olduğunu söylemişti kuzenim. Oğlu çölyak hastasıydı, artı buğday, şeker vs alerjisi de vardı. 7 yaşından sonra sadece hafif çölyak kaldı
Morfrenk tosbikannesiii rondodan geçiriyorum bir bebek kavanozu kadar, bittikçe yeniliyorum, kahvaltısına atıyorum, muhallebiye, püreye
OncedenGurme tosbikannesiii 7. ayda kahvaltıya başladı bebeğim. 3 gün kuralıyla ceviz, badem ve fındık tadımı yaptı. Hepsi tadımdan geçince pekmezlerinin üstüne dökmeye başladım. Her kahvaltıda mutlaka yer rondodan geçmiş şekilde
Daphnemom 8 aylık öyle haşlanmış sebze vs hiç sevemedi hep biz ne yersek onu yemek istedi mecbur tuzsuz baharatsız yapıyoruz yemekleri biz de.
morkalp OncedenGurme beslenme konularına girmek dahi istemiyorum artık çünkü bebeğim hiçbir şey yemiyor yaptığım hiçbir şeyin tadına bakmıyor bile. Yararlı sağlıklı ne varsa deniyorum uğraşıp yapıyorum yemiyor asla yemiyor. Kimisi sıcaklardan diyor ama maşallah Allahım esirgesin bazı bebekler çok güzel yiyor. Anlam veremiyorum kendimi çok yetersiz hissediyorum. Şu yazıklarınızı okurken bile ağlıyorum şu an ne yapmam lazım bilmiyorum 8 aylık yemiyor yemiyor formül mama içmiyor delirmek üzereyim 😭😭
OncedenGurme morkalp üzülmeyin lütfen, her bebek değil. Zaman tanıyın ve stres yapmamaya çalışın. Stresinizi hissediyorlar çünkü
use_use morkalp Bebeğim 1 yaşında ve sizinle aynı durumdayım. Her öğün saati eziyet. Yemek hazırlayasım dahi gelmiyor. Çünkü ne hazırlarsam hep boşa.
Duyguege OncedenGurme karbonhidratlar, proteinler hepsini dengeli vermeye özen gösteriyorum. En önemlisi de besleme döneminde bu zaten ne eksik ne fazla hepsinden dengeli
Bebegim003 MucizeKalbim Oturabiliyor mu bebeğiniz? Benim bebeğim 5 ay 25 günlük hala oturmuyor normal mi?
MucizeKalbim Bebegim003 3.5 4 aylikti mama sandalyesi aldim. Yatar pozisyona geliyordu zamanla boynunu one doğru atmaya başladı yani kaldırmaya. Bende kademe kademe oturur hale.getirdim sandalyesini sonra bi denedim 5.5 aylikti baktim oturuyo devriliyo ama oturuyodu 6.ayda tamamen desteksiz oturmaya başladı masallah. Biraz erken başladım ben yani ama enazindan 4 ayda başlanması lazim. Osman gönülal diye bi doktor var youtubede onu izliyorum hersey için yönlendirmeleri harika.
Bebegim003 MucizeKalbim Oturabiliyor mu bebeğiniz? Benim bebeğim 5 ay 25 günlük hala oturmuyor normal mi?
Defnelinaa Bebegim003 Evet normal canım 6.Ayda destekli oturtmaya başlanıyor genelde benim kizim kendisi oturmak istiyordu 4.5 aylıkken destekli oturdu 3 gün sonra 7 aylık olacak yeni yeni kısa sürelerle desteksiz oturmaya basladi
Anesa34 Bebegim003 normal sepette (çamaşır) oturtma denemeleri yapın benimki de 5ay27günlük artık orurabiliyor sepette alıştı
-Alp- OncedenGurme teşekkür ederiz. Evet doktorum da aynısını söylemişti bana. Buğday 5-6 yaşına kadar devam edebiliyormuş inşallah ollişime börekler açacağım günler de gelir 🥰