Sıcaklayan hava münasebeti ile;
Her öğünde sıvı alımını olabildiğince fazla tutuyorum
Hamur işi, yağlı, ağır yemekler yerine daha hafif, sebze içerikli yemekler yediriyorum.
Kahvaltı öğünü için özellikle yumurtayı sade veya haşlama olarak vermemeye dikkat ediyorum. Çünkü şu aralar bana bile kokuyor gibi geliyor malesef. Domatesli, sebzeli yapıyorum daha çok.
Ara öğünlerde meyveye ağırlık veriyorum. Yogurt vs gibi süt ürünlerini ara öğün yerine, yemeklerle birlikte yedirmeyi tercih ediyorum.