OncedenGurme 23aylık ek gıdaya geçtiğinden beri kesinlikle paketli gıda, bisküvi, çikolata vs vermedim. Evimizde onun yanında da yemiyoruz öyle şeyler. Yasak olmasından ziyade neden yememesi ya da kararında yemesi gerektiğini aşılamak istiyorum. Kendi sorulduğunda ayran mı kola mı ayranı seçecek algıyı aşılamayı umut ediyorum. Maşallah yiyen bi bebek olduğu için her şeyden dengeli olarak veriyorum.