Gunes_kiz mutlaka bakın. Birde artık yeni dolaplarda eskileri gibi büyük motorlar sistemler yok. Alt tarafta küçük bir motor ve fan var. Haliyle pislenme olunca sıkıntı çıkabiliyor. Birde kapak varsa arkada oda ısınma yapıyor. Genelde kendi servisi değilde dışardan servis gelince kapağı çıkarıyor böyle kalsın daha iyi çalışır diyor. Bizimde kurbanda yeni etleri koyunca birden soğutma durdu eşim kapağı çıkardı fanın tozunu pisliğini temizledi maşallah eski soğutması geri geldi. Kapagida takmadık havalardan heralde sıcak olduğu için sanırım kapakta kapalı olunca soğutamıyor. Kapağı kapatınca soğutma duruyor hala bizde