Aalya Gunes_kiz ben srmustum yeni buzdolaplarında motor yan taraftaymıs. Sıcak havalarda oluyo yani. Normalmiş
Gunes_kiz dominantteyze içindeki malzemede sorun yk. Sadece kendi yan yüzleri çok sıcak. Eritse üzülürüm içinde birşey yok ama 3 senede de buzdolabı bozulur mu
Gunes_kiz Mircet yuhh. Sanırsın bana 6 çekmeceli derin dondurucu veriyorlar. Zaten her markete gitmede şok oluyorum fiyatlara. Devir çok pahalandı.
Trkanmete Gunes_kiz bende beko buzdolabı kullanıyorum.sıcak havalarda olur dikkat ederseniz. Havalar aşırı sıcak olduğundan demişti servis.
Gunes_kiz Trkanmete içim rahatladı ya herkeste varmış aynı durum. Yaz ayında ilk defa evde kaldım normalde dolabı boşaltıp kapatıp gidiyordum. Bu sene de evde kalınca, dolabı da öyle görünce korktum
Gunes_kiz Mircet aynen ya. Bu sene hevesim vardı da kışa borç yapmıyım diye seneye erteledim dondurucuyu 🤣🤣
Mircet Gunes_kiz kurban diye pahalıdır kışa belki düşer diye bende beklemedeyim😂 inş düşer amin😂Bi derin dondurucu şart ya bide benim buzdolabımda küçük zaten üç beş bişey koyunca doluyor.
maras46 neslihannt doğru düşünüyorsunuz hem havalar sıcak hem de günümüzde biz dolapları hep mutfak dolaplarının icinde ısınma yapması gayet tabii
Arifeeee Gunes_kiz kabaca bildiğim kadarıyla havar sıcak olduğu için kendini daha çok soğutmaya çalışıyor. Bu da motor kısmında ısınma yapıyor.
Gunes_kiz Arifeeee yazları hiç evde kalmadım hep kapatıp gidiyorduk. İlk defa gördüm de tedirgin oldum teşekkür ederim 😊
Gunes_kiz Mircet benim aslında dolabın buzluğu da büyük ama ben çekmeceli dondurucu istiyorum. İnşallah düşer de alırız. 😊 Kışın iyi oluyor ya herşeye markete koşmayız en azından.
Gunes_kiz neslihannt ben buzluk - 18 de orayı değiştirmedim de üst kısmı 8 dereceye aldım. Şuan iyi yüzü sıcak değil. Hatta soğuk bile.
Mom34743 Gunes_kiz bende Beko kullanıyorum. Gelen servise sormustum normal bu durum yanlarını çok fazla kabine sıkıştırmayin dedi. Yeni sistemde hep böyle dedi. Yanlarda oluyormuş.