Mrv2 ben 5-6 doktora götürdüm sonra ikisi ameliyat dedi diğerleri bekleyelim dediler. Allah’a bin şükür şu anlık gelişimi normal, ama konuşmuyor. O da her bebekte olabilecek bir durum, bir de oğlum erken doğduğu için gelişim geriliği var ama algısı gayet güzel Allah’a şükür. Sizin bebeğiniz nasıl?