Deletedmom84455 Mihram27 sağlık ocağı aynısını benim kızıma dedi psikolojim alt üst oldu hastaneye gittik kafadan ultrason çekildi falan hiç bişey çıkmadı inanmadım başka hastaneye götürdüm yine bişey çıkmadı yani demem o ki hemşirelere pek aldırış etmeyin doktora götürün direk.
Mihram27 Deletedmom84455 bana doktor dedi kafası vücuduna göre büyük diye etraftaki insanlarda diyo kafası büyük diye bide tutamıyo daha kafasını sizde kaç aylıkken tuttu kafasını
Deletedmom84455 Mihram27 ve ayrıca sağlık ocağında persentil tablosuna bakıyorlar her bebek ayrı hepsinin kilosu farklı o yüzden normal kilosuna boyuna göre kafa ölçümü bizde de 2 santim dedi ama benim bebeğim ayına göre kilosu boyu ileri de olduğu için o şekildeymiş üzülmeyin
Deletedmom84455 Mihram27 3 buçuk 4 aylıkken tutuyordu, doktor öyle dedi ise neden kafadan ultrason istemedi siz isteseydiniz keşke en azından içiniz rahat ederdi. Bide saçlı bir bebekmi
Mihram27 Deletedmom84455 sağlık ocagının doktoru dedi kafa yapısı büyük diye hemşire söylemiş olsa bu kadar dikkate almazdım dogdu dogalı çok saclı degil toka bile tutmuyo
Deletedmom84455 Mihram27 ama normal tam başını tutması 6 ayda oldu bizim, yüz üstü yatırınca kaldırmıyor mu başını bizde de öyleydi yüz üstü koydum sürekli tuttu 6. Ayda.
hypatia Mihram27 kızım Hidrosefali hastası. Usg ile ventriküllerine bakılacak bir büyüklük gözlemlenirse mr istenecek. En büyük belirtisi baş çevresinin büyüklüğü, batan güneş sendromu demilen göz kayması, fışkırır tarzda kusma. 1 ayda kaç cm büyümüş başı?
Deletedmom84455 Mihram27 başka bir doktora götürün isterseniz kafadan ultrason çekilirse anca anlaşılır.
Melekk_0720 Mihram27 canim bu birazda genetik bence yani hidrosefali olsa allah korusun su toplasa bu zamana akdar her ay kontrole gittiniz elbet anlasilirdi diye dusunuyorum kaldiki kafa buyuklugunr kendi basina hidrosefali denmek sivi toplamis demej yanlis bence . Benim kizim 4 ysdina kafasi bebekliklten beri buyutu hala buyuk. Boyun tutmaya gelirsek yuz ustu kaldiriyosa sirt ustu yatirinca kaldiriyosa ve kucakta uzun sure dik tutuyosa bence korkma bak kizimin kafasi 6. Aya akdar sallaniyodu tuuyodu ama titriyodu sanki 6. Ayda mucize gibi bir gunde gecti titrmesi aykalrina basmasi icin kimisi 9. Ay kimisi 3. Ayda basiyor her insanin fitrati farklidir iki kizim var biri 11 aylik emekledi kucugu 6 aylik emekledi . Buyuk robot gibiydi kucugu tutamiyoruz iki kardes bile bir degil.
Bebegimm1 Mihram27 benm oglumun ki tam 6 aylikken 46.5 cikmisti dogum daki bas cevresi 36santim kilolu ve uzun bir bebek siz doktora sorun tabi ama genetik de olabiliyor ailede varsa ona çekmistir endise etmeyin derim doktor bize gelisimi icin normal diyor hep
Yade012 Mihram27 baş büyüklüğü için hemen hidrosefali teşhisi koymak yanlış olur genetik varyasyonlarda olabilir ailede büyüklük varsa cocuktada olabilir gibi. Bence çocuk nörolojisine bir gidin en iyi teşhisi o koyar sağlık ocağı değil.
Meldemmmnnm Mihram27 bilirim o duyguyu Rabbım güç versin dur bakalım dr ne diyecek hemen karalar bağlamayalim bebek de hisseder
Mihram27 Melekk_0720 3 aydır kontrole gitmiyoruz inşallah bi sorun yoktur rabbim tüm hasta bebişlere şifa versin kimseyi canıyla sınamasın