Bebegimm1 Mihram27 benm oglumun ki tam 6 aylikken 46.5 cikmisti dogum daki bas cevresi 36santim kilolu ve uzun bir bebek siz doktora sorun tabi ama genetik de olabiliyor ailede varsa ona çekmistir endise etmeyin derim doktor bize gelisimi icin normal diyor hep
Mihram27 Bebegimm1 ailede erkek kardeşimde ve kuzenimde var ama vücut olarakta iri yapılı bebegim yani
hypatia Mrv2 endoskopik yöntemle tıkalı olan kanala alternatif olarak yeni bir kanal açıyorlar. Genelde sizin yapan doktorları araştırıp bebeğinizin ameliyata uygun olup olmadığını sizin araştırıp o şekilde yaptırmanız gerekiyor. Diğer türlü neredeyse herkese şant takıyorlar.
Mrv2 hypatia evet biliyorum onu ama bebekler onu yara zannedip kapatıyor uygun değil dediler yapmadılar benim çocuğuma kafa yapısı da uygun değil dediler
hypatia Mrv2 nasıl yani? Ne yarası ne kapatması anlamadım? Çocuk beyin ameliyatını nasıl kapatabilir ki :) beynin içindeki su kanalına alternatif kanal açıyorlar beynin içine endoskopla giriyorlar dışarıda bir şey yok ameliyat yarası 10 günde kapandı dikiş izi bile kalmadı nerdeyse. Ameliyatın kafa yapısıyla da bir ilgisi yok ki söylediğiniz yöntemin third ventrikülostomi ameliyatıyla alakası yok
Mrv2 hypatia o açtıkları damar kapanır dediler havuzcuklar çok geniş değil o yüzden o yönteme Uygun değil dediler de niye gülücük koyuyorsunuz anlamadım komik bişey mi söylüyorum
Mihram27 Tatlim sormadıgım kişi kalmadı herkes öyle bi sorun olsa hareketlerinde sıkıntı olur diyolar çok şükür sıkıntı yok hareketlerinde
hypatia Mrv2 dalga geçmek amaçlı gülücük koymadım tebessüm ettim. Doktorların söylediği şey garip geldi yani onu yara sanıp kapatıyor yazmışsınız buna tebessüm ettim kısacası yanlış anlamayın lütfen
Deletedmom84455 Mihram27 bebeğinizi götürdünüz mü doktor kontrolüne tekrardan inşallah bi sorun sıkıntı yoktur.
Mihram27 Deletedmom84455 randevusuz kabul etmediler malesef randevu aldık ağustosun 6’sında gitcez inşallah bişey çıkmaz
Mevakemaleyna Mihram27 bize de kucuk demislerdi karnimdayken bence hemen muayene ettirin ozel bir klinikte
Alphaville Mihram27 benim kızımın da kafası büyük doğduğundan beri, 2 buçuk yaşına geldi hala öyle. İki kere ultrasonla bakıldı çok şükür bişey çıkmadı. Babasının ve benim de kafamız büyük, doktor genetiktir dedi. İnşallah sizin de öyledir.
Deletedmom84455 Mihram27 Hayırlı haberlerle inşallah, özel hastaneye götürebilecek durumunuz var ise daha erken özele götürün.
Gocicim Ben duzenli her ay cocuk doktoruna goturuordum bi anda 3 cm buyudunu farketmisti doktorumuz yuzde 97 idi sonra ultrason cekmistik hemen 15 mm gbi bi sivi birikmesinden soz etmislerdi hemen cocuk norolojisine gtmistik sonra doktor bi anda cocumu kaldirdi sonra irkti falan baya sert hareketlerle refleks kontrolu yapti bas tutmaya bakti daha gordugu anda ultrasona cok guvenmeyin orda mm likler oynuo demisti bu cocuk da cin gbi demisti 5 aylikti ve kel yapip gttik kafasindaki damarlari da gorsun die emar istedi yine de bebegi goturduk iki kez uyumadi uyandi cekemedik hala da korkuorum acaba varmi bisi die suan 15 ayligiz hep korona grdi vs gidemedik ama hic bi hareketi tuhaf dil cok sukur
Alphaville Gocicim işinize karışmak gibi olmasın ama böyle bir durum asla ihmale gelmez. Bir kaç doktora daha götürmeliydiniz. Bence bir an önce götürün kontrol ettirin nolur nolmaz.