Deniz_cem2503 Mom356 aynılarını kullanıyorum 20 günlükken verdim hiç bi sorun olmadı sadece karnı açken vermedim o kadar
NilMomm Mom356 bizde 37 günlüğüz ama doğumdan çıktığımda bebeğim odada emziği emiyordu 😂 hiç bir red vs yaşamadık.
Tosbikimm Mom356 biz kullandık direkt tuttu. Doktorumuz ilk 1 ay verme demişti ama durmadığı için 15-20 gün sonra vermiştim ilk kez. Hiç problem yaşamadık şu an 9 aylık 6-18 ay olanını hala uykuda kullanıyor.
Nsndndjdmdmdmdmxm Mom356 ben emziğini biberonunu kaşığını herşeyini kullanıyorum aventin çok iyi ve çok memnunum
aloeverrra Mom356 en başından beri kullanıyroum şimdi 6-18 aldım ama onu henüz almıyor büyük geliyor galiba diğerini istiyor
Minikpandailay Mom356 Doğduğundan beri avent ultra air emzik kullanıyorum kuzucum. Başka emzik tutmuyor bunu kolaylıkla tuttu😊 tavsiye ederim 🥰 Nasıl bebisler iyiler mi inşallah 💕
Mom356 Minikpandailay Berat kolik Ya sürekli ağlıyor valla dayanamıyorum artık gece 2 den beri hala uyumadı kucağımda
Sevgi_azra Çocuktan çocuğa değişiyor 2 hafta tutup bıraktı şimdi. Arada deniyorum ama istemiyor yani. 3. Emzik bu değişen artık vazgeçtim.
bir_pasa_annesi Mom356 bilmiyorum cano kullanmadım hiç bunu benimkine wee ver onu tutar bakkal emziği ver yine tutar tek emzik olsun yeter 😂
GiybetReis Mom356 nuke denedik olmadı bibs denedik olmadı. Şimdi bende bundan aldım +6 ay olanı bakalım yakın zamanda deneyeceğiz İnşAllah
Damla_eflin Mom356 Ben Ogluma Aldım Ama Pakettınde Duruyor Malesef Hıc Kullanmadı Bosu Bosuna Almısım Agzına Dahi Surmuyor Ama Guzel Emzik
Minikpandailay Mom356 Gaz damlası kullanıyor musun kuzucum Allah yardımcın olsun canım grcicek bu günlerde. Emzik tutturabilirsen biraz daha iyi olur. Ben bu emziği doğduğu gün tıktım ağzına sip diye tuttu Allah’a bin şükür. Uykuya geçişlerde en büyük destekcim 😌
Mom356 Minikpandailay işte bende 2 emzik denedim tutmadı yarın bunu aldırcam eşime inşallah tutar dua et sün doktor mestil verdi
Minikpandailay Mom356 Bizde onu kullandık metsil mamsel olması lazım. İnşallah tutar canım bunun ucu düz wee baby gibi damaklı değil daha kolay tutacağını umuyorum çoğu bebek kabul ediyo
Alpbeybi Mom356 benim bebe sadece bu emziği kabul etti. 3 farklı marka daha denemiştim, bunu çok seviyor